barim Lionelif umarım faydalı olmuştur su an bir bebis başladı mesela 8 aylık arkadaşlarıyla muhteşem uyum sağlıyormuş tüm fotolarda gülüyor ordan anlıyorum ben de 😊
barim Lionelif Elif hanım kurucusu nurdan hocadan izin aldim numarasini paylaşmama izin verdi bir arayıp görüşün isterseniz nagihan diye söylerseniz yardımcı olacaktır siz onunla görüşün isterseniz içiniz rahatlar dilediğiniz soruları sorabilirsiniz 0 (507) 450 74 91
Lionelif barim bizim de babaanne bakıyor ama yoruluyor ve bebeğe baktığı iÇin birlikte yaşıyoruz normalde başka şehirde evi. O yüzden beraber yaşama olayı da bitsin istiyorum bebeğim kreşe giderse aile düzenimizi daha iyi sağlayacağız gibime geliyor
barim Lionelif biz de aynen öyleydik sizi çok iyi anlıyorum anne de olsa kayınvalide de insan evinde kimseyi istemiyor biz de çok zorlandık inanın çok çok iyi anlıyorum kreş bizim aile hayatımızı kurtardı diyebilirim 😂
Dove barim merhaba ben de bir kres aruyorum is yerim balgatta hocalar nasil ve fiyat hakkinda bilhi verir misiniz