EdaEla23 Reglm 6 gün geçikti dün ve bugün test yaptım negatif tatile gittik geldik hava değişikliği biraz stresli şeyler de yaşadım sanırım o etkiledi. Hamile olma olasılığım olsa silikte olsa çıkardı dimi arkadaşlar?
EdaEla23 Emir_mom ilk kızıma hamile kaldığım da aynı zamanlarda test yaptım kıpkırmızı çıkmıştı ikinci cizgi birde biz zaten korunuyoruz canım yine de olmayınca bir acaba mı dedim😅
Emir_mom EdaEla23 Aynen korunma olsa da regl biraz gecikince haliyle şüphe oluyor.🤷🏼♀️Stresten de gecikmiş olabilir canım.
EdaEla23 Emir_mom Evet daha tuvalet eğitimi vericem kızıma 3.yaşını doldursun o zaman bir kardeş istiyorum şuan planlarım arasında yok😅😅 tabi allah kısmet etmişse yapacak birşey de yok😚 ama allah isteyene hiç olmayana nasip etsin inşallah 🤲🤲🤲