Merhaba anneler. Oğlum 9 ay 23 günlük aşırı hareketli bir bebek. Asla yerinde drmuyo. Sürekli biyere tutunup klkmya çlşıyo düşecek çrpcak diye peşinden ayrılamıyorum. Üzerini giyinmeyi kafasına şapka önüne önlk vs takmamı asla istemiyo. Her yemk sonrası üst değiştiriyoruz. Öncesinde yemesi iyiydi. Şimdi aşırı iştahsz Bi bebek oldu. Yemiyor. Oto koltuğu mama sandalyesi bebek arabasında Bike gzmk otrmk istemiyo. Sadece kucktaysa sesi çkmıyo.şimdi sorum şu bizmle ay ı aylrdaki bebek ler nasıl buna benzer sıkıntılar yaşıyo musunuz. Geçici Bi süreç mi. Zamanla eski düzenimize dönrmiyiz.