Ranianurmom Sezaryen olacak tım doktorum gerek duymadı normal iyi dedi 20 temmuza kadar gun verdi 38 haftalığım hiç bir sancım yok normal mı?
benkosarim Ranianurmom keşke 30 temmuz’a kadar beklese benim doğum günüm 30 temmuz’da yengeç yerine aslan burcu daha güzel olur tabii ki sancınızın olmaması normal düzenli cinsel ilişkiye girin korunmasız yani içinize boşalsın sonrasında ananas yiyin adaçayı için sonrasında ananas yiyin adaçayı için
egee_momm Ranianurmom ara ara sancılarım vardı suyum nişanım gelmemişti 40+1 de suni sancı aldım açılmam ilerlemedi sezeryana alındım
tubasd Ranianurmom normal daha koskoca 2 haftası var düzenli korunmasız ilişki bol yürüyüş duş alın bunlar dogumu önce cekmese bile doğumu kolaylastirmada yardımcı olur biiznillah sağlıkla gelsin bebeğiniz🌸
Deletedmom_112 Ranianurmom daha 38′deymişsin acelen ne, bende başlığı okuyunca 40 üzeri sandım 😀 ben ilkini 41+1′de ikinciyi 38+5′de doğurdum, bu arada ikisi de sezaryen, bırak bebiş içeride güzel güzel gelişimi tanamlasin
a-bukemm Ranianurmom benim de hiç sancım yoktu. Daha dolrusu vardı ama ben hisstmiyordum. 41 + 1 de suni sancı ile doğum yaptım.
Mrvsmt2502 Ranianurmom 43 e 2 gün kala normal doğurdum. Bencede anne ve bebek için bir sıkıntı yoksa normal en iyisi
Elevka_96 Ranianurmom doktor hamileyken 38 ile 40 hafta arasında yüzde 80 Doğum olur dedi yani bu iki haftada yüzde 80 doğacak yüzde 20 de 40 dan sonra yanlız 40 haftadan sonra risk arttığı için normal doğum yapma yüzdesinin düştüğünü söyledi doktorum tabi 39 haftada doğumum başladı.
minniks Ranianurmom bol yuruyus merdiven in cık gunde 3 hurma sabah aksam birer fincan ada cayı ve korunmasız iliski
Mervee0227 Ranianurmom 41 le doğuran ben bu posta kafa ile dalıyorum 😁 Tutabildiğin kadar tut içerde kalsın tadını çıkar kız
minniks Ranianurmom catı muayenesi oldunmu ? Olmadıysan acile gidip sancım var dedinmi acıklıga bakıyolar onunda dogumu tetikledigini duymustum ben 3 defa gittim kasılma sancı falan vardı her gittigimde acıklıga baktılar 4. Gittigimde dogurdum sabahtan adacayımı ictim aksamuzeri baya bi yurudum sıcak suyla dus aldım onu gun asırı falan uyguluyodum dustan cıkıncada activating labor youtubeden izleyip uyguladım aksam bida adacayı ictim iliskiye girdik sabaha karsı suyum geldi
Topisko Ranianurmom bende 42 oldu falan diye girdim posta. 38 geç bir zaman değil ki. Daha var demekki vakti. Bukadar aceleci olmayın
Duyulurum Ranianurmom evet normal sancınızın olmaması, benim 40 haftayı geçtikten sonra sancılarım çıkmıştı, onlari hissetmiyordum ertesi gün suyum gelince hissedebildim. Birlikte olduğunuz son günlerin tadını çıkarın 🤍