anneeyimbenanne kan uyuşmazlığı iki çeşit .ilki herkesin bildiği negatif pozitif var .2.cocukta 28 haftada iğnesi var . Ama çok az insanın bildiği abo uyuşmazlığı var anne baba ikisi pozitif de olsa ,annenin kanı 0 babanın kanı başka olursa ve bebeğin kanı da babasının kanı mesela a grubu ise uyuşmazlık oluyor . Uzun sarılık oluyor ama hamilelik de ilaç yada iğnesi yok .bizim başımıza geldi ordan öğrendim ben de.