Anneler merhaba 🌸 ikizlerim 1 yaş olacak haftaya ve artık öğün olarak yemek yiyip gece mama içiyorlar. Aslında alışkanlık olduğunu düşünüyorum biri asla geceleri uyumuyor diğeri de 2-3 kere mama içiyor. 90 cc-60 cc vs az az içip uyuyorlar. Nasıl kesebilirim deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz