Bebeğimi tek büyütüyorum tek gördüğü kişi ben ve eşim. Dışarida çıkartıyorum ara ara tabiki . Arkadaş grubumuz la da sık sık çıkmaya çalışıyoruz ama çok denk gelemiyoruz. Yani demek istediğim yetersiz geldiğimi düşünüyorum ona (akrabam da otizm var) ve psikolojik olarak ilgilenmiyor muyum acaba oda öyle olursa gibi kuruyorum. Kalabalık ailede büyümüyor sonuçta. Siz yalnız büyütüp ne gibi faliyetler yaptırdıniz bebeğinize ve erken yürüdü konuştu mu. Şuan 8aylik. Yakınlarda yüzme eğitimi veren biyer varmış oraya yazdırmak istedim malûm yaz ayındayız. Fakat spadan enfeksiyon kapmisti (erkek bebeği) bu yüzden korkuyorum yine kapabilir diye. Onun için ne yapabilirim bilemiyorum