Elduce Merhabalar , 7 aylik bebegim altinci hastalik geciriyor. Cok agir geciriyoruz ates oldu ,dokuntuye gectik ,o da azaliyor ama kusmalar bitmiyor. Bu hastaligi deneyimleyenler paylasabilir mi deneyimlerini lutfen 🙏🏻
Deniz06 Elduce Haziran sonlarında benim de oğlum çok fena hasta oldu. Altıncı hastalık demediler doktorlar yani bi tanı koymadılar ama ben de altıncı hastalık olduğunu düşünüyorum. Kusma ve ishal ile başladı. Sonrasında ateşi bir yükseldi bir indi. Ateş bitti derken döküntü başladı. Döküntü de üç günde bitti derken burun akıntısı başladı. Burun akıntısı bitti kulak iltihabı başladı. 3 hafta o kadar zor geçti ki sizi çok iyi anlıyorum. Mide bulantısı için doktorun verdiği şurup aynı gün etkisini gösterdi. İserseniz ismine bakıp yazıyım tekrar
Kose21 Elduce emziriyorsanız minik sarımsak yutun bol bol emzirin, bebeğinizin yediklerini mini sarımsak doğrayın. Biz öyle atlattık. Çok çabuk enfekte olmuştuk. Instagram’da HASTALANMAYANCOCUK sayfasını takip edin orada emzirme kampını ve ateşli cocouga nasıl yapılması yazıyor çok bilgili çok yararlanirsiniz. 19 aya kadar antibiyotiksiz ilaçsız oğlumu büyüttüm. Sarımsak gerçekten bir mucize👍
Biz3kisiyiz_ Elduce 10 buçuk aylık iken kızım geçirdi 4 gün boyunca dirençli ateşi vardı ateş düşürücü kullandık bizde öksürükte oldu ama ciğere inen birşey değildi boğazda tahriş oldu dönüşümlü ateş düşürücü kullandık 4. Gün sonunda döküntü oldu ateş bitti 2-3 gün sonra da döküntüler geçti. Bizde kusma falan olmamıştı. İştahsızlık olmuştu.
Yafes Malesef hiç bir ilaç tedavisi yok, benim oğlumda 6 aylıkken geçirmişti, döküntü başladıysa 3 güne duzelir ama, çok geçmiş olsun
Elduce Bizim ozellikle geceleri asiri mide bulantisi kusmamiz oluyor sizde de olmus muydu acaba? Yafes
Elduce Deniz06 Size de gecmis olsun berbat bir hastalikmis. Hergun bugun daha iyiye gidiyor diyorum iyilesiyoruz diyorum. Ertesi gune daha kotu uyaniyoruz. Bizim dokuntulerin ucuncu gunu biraz azalmaya basadilar. Ama asiri halsiz istahsiz mide bulantisi var. dogru duzgun ememiyor emse kusuyor. Emzirmeye korkar oldum. Ek gidaya falan gecemiyoruz ztn asla yemiyor cocuk bir haftada kus gibi kaldi. Umarim kulak iltihabi kismini yasamayiz😞😞ilacin ismini alabilirim zor durumda kalirsam vereyim. Sizin cocugunuz ne kadarlikti hastaligi gecirirken ?
Deniz06 Elduce ilacın ismi motis. Benim bebeğim de kuş kadar kalmıştı. Yeni yeni toparladı. Bi deri bi kemik kalmıştı. Bir yaşındaydı. Aslında çok değil 2 hafta öncesinden bahsediyorum. Bizim doktor bu arada her gün yoğurt yedir demişti.
Elduce Kose21 emziriyrum sarimsak yutmayi deneyecegim tesekkurler. Ama ek gida yediremiyorum yiyemiyor. Tesekkurler bilgiler icin
Ozgekurt Benim oğlumda geçirdi yaklaşık 1 ay önce ateşimiz 39.8 e kadar dayandı tabi ilk başta tanı koyulmadı ateş düşürücü kullanın denildi 1 buçuk gün ateş hiç dinmedi boğaza baktı başka ilaç verdi 1 gün de onu kullandık geçmedi tabi bu sırada sürekli ama sürekli kusmalar asla mama içmemeler aç aç uyumalar dayanamadım tekrar gittik hastaneye şüphelendiğini ama emin olamadığını söyledi antibiyotik verdi yolladı akşamına kızarıklıklar başladı koşa koşa gittik emin oldu damla verdi 10 gün kullandık geçti