tazeanne97
Eğer er haftada üç kez balık tüketiyorsa gerek yok. Ama yaz mevsimi balıkların yumurtlama dönemi olduğu için denizlerde av yasağı başlar. Yazın balık tüketmek zorlaşır o yüzden haftqnın üç dört günü balık yağı verebilirsiniz.
Möllers Tuttu-Frutti öneririm, tadı gayet güzel.
Ürün ne kadar kuzeyden ithal edilirse o kadar iyidir.