Hlysahn benim ilk kızımı götürdüğüm doktor kilolu diye ek gıdaya erken başlatmıştı bende sadece anne sütü alıyor neden erken başladık demiştiö , oda bana mama alan çocukları mamayı kesmek için erken başlatıyorum ama bazen kilolu olan ve anne sütünün yetmeyeceğini düşündüğümüz bebeklwri de erkwn başlatıyoruz demişti . Demekki ek gıda alması mama almasından iyi . Zatwn6 aylık hani kilolu değil ama kademeli olarak mamanın yerini ek gıda alsın madem emziriyorsunuz