Hsaes 3 aylık bebeğimin eli sürekli ağzında bnde diş kaşıyıcısı aldım ama vermeli miyim vermemeli miyim bilemedim erken mi acaba ilerde dişlerine bi zarari olur mu
Bugleminannesi28 Hsaes 4.aydan itibaren verilmesi daha uygun diye biliyorum çünkü bebekler o ayda sadece dışikasintisi için elini ağzına götürmez ellerini kesfediyorlar ve bunu tadına bakarak yapıyorlar