Gursubuu Ertesi gün hapı kullanıp adet günü gelince geciken varmı aranızda yoksa hamilemiyim☺️Test yapmaya korkuyorum 🤷
1mom1baby Gursubuu 10 güne kadar gecikebiliyor prospektustede öyle yazıyor benimde 10 gün geciktiği olmuştu 10 günü geçerse doktora gidilmesi gerektigi yazıyor
Pamugumoglummm Gursubuu ben canim baya gecikti test yaptim bsy cikmadi ,hapi ictkten 5 gun snra adet kanamasina benzer kanamam oldu 3 gun falan sürmüştü bu ay adet olmycam heralde bilemedim bende
Gursubuu Burcusaydam adet gününüz kaç gün gecikmisti acaba benim 6 gün gecikti. çevreden normal olduğuna dair duyum aldım bu ilacı içince oluyormuş diye içim içimi yiyor tabiki🙃 yarın test yaparız artık 11 aylık oğlumda var ☺️🙏
Burcusaydam Gursubuu 5 gün geçmişti daha önce hiç gecikme yaşamadığım için kan tahlili verdim ve yere göge sığdıramadığım kızım oldu 🙏 Sonuç gönlünüze göre olsun inşallah 😊