Kızlar genelde herkes gece uykusundan şikayetçi olur ama gece çok güzel uyuyup (10-11 saat )kadar, gündüz ise bebeği 30dk da uyanan var mı? Aralıklara dikkat ediyorum, uyutmaya devam ettirmeye çalışıyorum ilk uykusunu az uyuuor mesela 30-45dk kadar ikinciyi 1sa30dk uyuyor genel olarak. Gündüz için az gibi ama mizacı böyle olabilir mi? 2 uyku yapıyoruz 8,5 aylık uyku eğitimi de aldık kendisi uyuyor hep ben yanında duruyorum sadece. Bir de geceye erken götürmemek için aralıkları da açmam gerekiyor ama şikayetçi de değil bu arada gayet mutlu 🙈