Kızlar onun için yapmadığım tarif kalmadı her türlü bebek tarifini denedim herseyin en dogalini en sagliklisini seçtim ama asla yemiyor kavanoz mamasının tadına geçen baktı bütün kavanozu yedi hatta kavanozu görünce heyecanlanıyo onu öyle görünce kalbime bıçak yedim 😭😭 anasının yaptığı yemekleri beğenmiyor mu bu çocuk yoksa aşırı sağlıklı menüler diye mi ağzına sokmuyor hipp marka kaşık mama varmış içeriği en temiz o diyorlar alsam yer mi siz yaşadınız mı böyle bir durum