Keremdoruk evet canım kaka daha büyük sorun onda şükür hiç sorun yaşamadık hiç de altına yapmadı kakayi söyler ama çiş asla söylemiyor cisi geldiğini farketse bile söylemiyor direk yapıyor bu döngü 6 aydır böyle gidiyor nasıl alısacak bilmiyorum üstüne gitmeyim kendi söyler belki diyorum ama yok kolayına gidiyor bence ondan yapıyor.Ama nasıl çözülür bu durum inan bilmiyorum.Size de kolaylıklar diliyorum🤲 çocuk büyütmede en sıkıntı, zor olan durum bu oldu bana.Aceba siz de biraz kendi haline bıraksanız nasıl olur ki