Melike06 ben Diyarbakırdan sipariş verip alıyordum telefonu var baharat salca herseyi mi ordan alıyordum ama depremden sonra almadım ne durumdadır bilmiyorum isterseniz numarasını ozelden atayım. Bu arada Diyarbakırlı degilim tanımıyorum karsı tarafı reklam da degil arkdasım orda gorev yapıyordu ordan alıp geliyordu tayini cıkınca numarasını aldık oyle devam ettik siparişe 😂 salcası çiğ kofte baharatı sumagı kimyonu herseyi cok guzel