Haticeedag bende 15 aydır 3 aylık iğne kullanıyorum bende yan etkisi sadece adetimi kesti kesti derken 2-3 ay da bir görüyorum adet oda normal de 5-6 gun sürüyor saglıkocagındaki ebene soylıyrsun o bilgilendirir emzirirken 3 aylık kullanabiliyorsun ben bebeğim 40 I çıkınca kullanmaya başladım eczaneden reçetesiz alıyorsun gunveriyor saglıkocagı vurduruyorsun