ballilokum3 18 aylık bebelerle gününüz nasıl geçiyor? 2 yaş sendromuna mu girdik naptık sürekli mızmız hırçın ağlıyor ne istediğini kendide bilmiyor evde tutamıyorum hiçbir şekilde mutlu edemiyorum çocuğu
midekoruyucu ballilokum3 😅 bana sürekli “kızdım yeter” diyen sendromlu bir kızım var. Şuan kolumU kemirmekle meşgul 😂
Elisa34 ballilokum3 18 aylık olucak bi hafta sonra çok hareketli evin içinde hep bi yerlere tırmanıyo dediği olmayınca ağlıyo vurma huyu çıktı bide sanırım iki taş sendromu