Kızlar eşimin doğumgünü geldi çattı ama işten çıkarıldığı için sürekli dibimde haftaya tatile gidicez orda kutlarım diye düşünüyodum ama üzerinden 1 hafta geçmiş olucak niye kutlamadın diye darılır gibi ama 7-24 beraberiz çıkıp işim var diyip pasta alsam anlıcak hediye de almadım durumlar sıkışık diye bi pasta alırım diye düşündüm sizce çiçeksepetinden meyve ya da kek buketi yollasam e oturcaz beraber yicez of bilemiyorum ya ne yapayım ya da ufak yollu hediye sipariş edeyimmi