Merhaba bebeğimin gazı zaten vardı kolik kadar değil ama son zamanlar bacak hareketleriyle duşla damlayla bir şekil rahatlatıyorduk
Dün gece sabaha kadar durup durup ağladı kesintisiz 1 saat uyumamıştır
Ikınıp ağlıyor kucağıma alıyorum iyice ağlamasın diye sakinleşiyor
Normalde doğduğundan beri de sürekli kızarıp ıkınıyor ama maşallah bezleri dolu her emmeden sonra hemen ıkınmaya başlıyor
Dün gündüz de uyumadı akşam eşimle yıkadık masajlar falan uyur dedik 1 saat olmadan uyandı yavrumun uykusu var bayılıyor ama sancısı var gibi uyanıyor ağlıyor 5 saniye sürüyor sürmüyor
Göbeği dışarı çıktı ıkınmaktan
Perşembe günü kontrolümüz vardı onu beklemesem mi dedim bugün
Kucağıma alınca sakin memede de uyuyor genelde yatırınca ağlıyor
Bir de genzi tıkanıyor düzenli temizliyorum oda temizleyici olmasına rağmen buhar makinesi de aldım belki o işe yarar diye daha gelmedi
O mu rahatsız ediyor desem uyanınca bir süre sonra geçiyor ama dün sabahtan beri nerdeyse hep böyle ıkınıp ağlıyor çevremden bu ara çok duydum bebeklerinin gece uyumadığını ama bilemedim
İstediği zaman da emziriyorum biraz zayıf doğdu sadece çok fazla emerse emzik veriyorum diğer türlü hep memede
Eşim de atak haftası olabilir belki diyor olabilir mi?