Deletedmom133 Arkadaşlar kullanan var mı nasıl acaba netten alıyorum da bu ay 4 numara hep külot bezli cikti karşıma memnun değilseniz bende almam
Sarekuzu_19 Deletedmom133 slepinin kilot bezini kullandık çok taşma yaptı hiç memnun kalmadım ve değiştirip diğer bezi takmak biraz zahmetli oluyordu kızım çok hareketli olduğundan ben ayaklarından geçirip yukarı çıkana kadar tuvaletini yapıyordu bazen
Minky Deletedmom133 ben primanın külot bezini kullandım memnun kaldım ama bütün pijamalarını çıkartmak zorunda kalıyordum şimdi bide havalar soğudu iki kat giydiriyorum çıkart giydir zor oluyor tekrar eski.beze döndüm külot bez kullanışlı mı kullanışlı ama işte tek sorun bütün alt pijamaları çıkartmak zor
ozgesel1seyler Deletedmom133 bende ilk kez bu ay aldim. Prima aldim giydirmesi zor cunku kizim surekli donuyor 😂 Ama giydirmeyi basarir bariyerlerini kontrolde ederseniz ne tasma nede sizma hic yasamadim.
Poncikbirannis Deletedmom133 valla ben bir kere aldım bana daha zor geldi onu giydir çıkart. Çıkarırken çok kaka yaptığında sürüyor falan bacaklarına. Kullanıldı saçma buldum ben bantlı bez daha kolayıma geldi benim
Gskshk Ben kullandım canım ama çok pişman oldum ilk kullandığım da taşırma yaptı ve kaka yaptığın da çıkarması zor oluyo bide hareketleri fazla olduğu için insan zorlanıyor bildiğinden şaşma derim
Deletedmom133 Sarekuzu_19 anladım teşekkürler neyse biraz daha bakayım kulotsuz olanını bulamaya çalışayım bende sleepy kullanıyorum da bu ay 4 no alayım dedim 2 paket var daha elimde külot bez daha indirimli ve tek o kalmış başka siteden bakacağım
Dln Minky sleepy kulot bez kullaniyrm ben.eger kaka yapmissa ya da kalinsa yanlardan yirtiyorum.hemen yirtiliyor zaten sizde deneyin komple soymazsiniz boylece
Deletedmom133 ozgesel1seyler benimkide altı açılınca ayaklarını tutmaya çalışıyor dönüyor bende zorlanırım sanrım neyse vazgeçtim zaten 🤣😊
Poncikbirannis Deletedmom133 bide her seferinde altındakiler çıkartmak zorunda kalıyorsunuz, biraz sıyırıp değişmiyor çok zahmetli 😀
Deletedmom133 Poncikbirannis teşekkürler yürüten çocuk olsa belki daha rahattirda dediginiz gibi zot demekki ben bilgimi alayım yine 😊