Kızlar 13 aylık kızımın yemesi iyiydi ama hastalandı ve diş derken ikisi aynı ana denk geldi. Yemegi zar zor yediriyorum. Yani hiç kaşık uzatmasam aklına gelmeyecek o derece. Bende aç kalmasin diye mama veriyorum ama mama verdikçe ona alışkanlık yapar mı iyice bilmiyorum. Ne yapacağımı da bilmiyorum. 😔