Ecevren Arkadaşlar gercekten merak ediyorum gazı olmayan bebek nasıl oluyor, bebegim 2 bucuk aylık, gaz damlaları kullanıyorm gazını kendi cıkartıyor, kullanmasam da cıkartıyor ama fece belli saatlerde ıkınıyor aglıyor falan, gazsız bebek nasıl oluyor
Maman Ecevren Ben yememe ve içmeme çok dikkat etmiştim gaz yapacak olan besinleri hiç tüketmedim bir şey yemeden önce gaz yapar mi diye araştırdım , gaz olmasın diye çok şükür öyle aman aman bir gaz problemimiz olmadı bizim , 4 aylık olana kadar her gün kimyon çayı içtim çok faydasını gördüm . Ama her bebek farklıdır tabi
Dikkatannevar Ecevren gazsız bebek yok gazi az bebek var ama bazen onlar da zorlanıyor gaz cikarirken
starwomen Ecevren Benim kızım neredeyse gazsız bir bebekti 2 ay 10 günlükken kendisi hem alt hem üst gazını çıkarmaya başlamıştı hiç damla kullanmadım ama her emzirmeden sonra omzumda pat pat, bacak egzersizi ve ara ara kimyon içiyordum. Tabi nadiren de olsa gazı tutuyordu ama 2. Aydan sonra tamamen kendisi çıkartmaya başlamıştı
Sukraneren Ecevren bazen bazı gaz damlalarıda bebeğe gaz yapabılıyor ve ya rahatsız edebılıyor ılk oğlumda verıyordum gaz damlası o gün ekstra çok daha kötü oluyordu yanı gozlemlerım bu yondeydı 4 aylıkken gecmıstı gaz sorunu çok şükür ınsallah en Kısa sürede sızın kide geçer
Ecevren Ben nerdeys ehic bi sey yemiyorm gaz yapıyor diye her gün kimyon cayı da iciyorum, diyorum ya gazsız bebek nasıl oluyor onu bile bilmiyorum
Senosaslan Ecevren gazsız bebek her emdiğinde gazını üstten çıkaran bebektir üstten çıktığı zaman bağırsaklarda gaz sıkışması olmadığı için kakasınıda gazını da rahat çıkarır her beslenmeden sonra mutlaka gazını üstten çıkarın
Ecevren AliPoyrazz kemdi cıkartabiliyor mu gazlı olup kendi cıkartıyorsa bu cocugun gaz problemi yok mu demek yani, gazsız bebek gece hic ıkınmıyor mu gaz cıkarcam diye kıvranmıyor mı yanç 🤦♀️
AliPoyrazz Ecevren mide gazı ayrı bagırsak gazı ayrı mide gazını çıkartıyor ben pıt pıt vuruyorum öyle çıkartıyor ama bagırsak gazı sürekli ıkınıyır huzursuz oluyor ıkındıgı için bazen kakasını bile yapmıyor
Ecevren Dikkatannevar gazının bittigini daha dogrusu damlaları bırakma zamanını nasıl anlayacagız acaba, bebegim 2 bucuk ayı da gecti güya 3 te bitiyordu 😅
Ecevren AliPoyrazz ıkınmalar gece mi baslıyor, bn des mide gazını sürekli alıyorum alttan da kendi cıkartıyor ama ıkınmalar sızlanmalar bitmiyor
starwomen Ecevren hayır hiç gaz yüzünden uyku problemi yaşamamıştık. Bir kaç kez gündüz zorlandı onda da sağlam bir gaz çıkartıp rahatlamıştı
Ecevren Sukraneren bunu hic düşünmemiştim gercekten de verdigimde cocugum kıvranıyor sanki karın agrısı oluyor gibi
Senorita Ecevren kızım az gazlı bebekti. Bazen krizler oluyordu ama genelde rahatdık, çabuk çıkarıp uyurdu.
Ecevren Senorita bnmkinin öyle aglama krizleri olmuyor ama işte gece belli saatte ıkınmaları var bugün 5 ten beri ıkınıyor yapıyorda gazını aslında ama yüne devam ediyor