Uykusuzkoala Günaydın 1. Yaştaki aşılar erkene çekildi ya sadece kızamık aşısı mı erken vurulacak yani 9. Ayda yoksa 3ü birden mi yani 3 yerden mi igne olacak?
MeTeCa Uykusuzkoala Sadece kızamık. Onu da ben yaptırmadım zaten 1 yaşında olacak. Genelde evdeyiz bekliyoruz bakalım.
Uykusuzkoala MeTeCa simdi yaptirdim geldim nromalde cok aglar hiç aglamadi korkulacak bir sey yokmuş cok rahatladim. Biz de evdeyiz genelde ama yine de korkuyordum