19 aylik kızım var bu ara delirmiş durumdayız sabaha kadar uyumuyor kolumu tutmak istiyor sabaha kadar onu cimcikliyor vermediğim an kıyamet kopuyor gündüzde aynı şekilde sadece anneci oldu önceden babasıyla uyuyan çocuk artık onu bile kabul etmiyor gece boyu su istiyor eline verince içmiyor benim icirmemi istiyor ve 5 dk da bir su istiyor artık yıldım ya oyun deseniz yok sadece ağlama krizleri ve ben artık bağırmaya başladım istemsiz yere artık bağırır duruma geldim psikolojim bozuldu ne gece ne gündüz herseyi ifade edebilen çocuk 3 kelimeye kadar cümle bile kuruyor ne istediğini çok net bir şekilde söyleyebiliyor anlatamasa tamam diyecem ama herseye ağlamaya başladı artık ne yapacaz böyle akıl verin lütfen