Merhaba arkadaşlar. Biliyosunuz evdi bebekti pratik olmak lazım. Benim bide kuşlarım var🐥 eviim çok kolay kitleniyo. Bu ara bide saçlarım dökülüyo ki sormayın. Dublex evim süpürgeyi indir çıkar indir çıkar bıktım. Dikey süpürge kullanan çok memnunum diyen arkadaşlardan tavsiye bekliyorum. Şimdiden teşekkürler ☺️