Esrakarakus oğlum 1 yaşında hiç dişi yok. Ara sıra ateşleniyor, son 1 aydır parmakları hep ağzında ama yok. Diş durumu genetik yatkınlıkla alakalı çoğu zaman. Eşiniz ve/veya siz de yakın aylarda çıkarmış olabilirsiniz. Yıllar evvel (39 yıl önce) abim 14-15 aylıkken babam endişelenip dr a götürmüş, dr dalga geçerek film çekelim var mı yok mu deyince babam tamam demiş sonra dr gülmüş ve eklemiş hiç dişsiz insan gördün mü 🤪bizimkiler dumur tabii. Abimin ilk dişleri 18 aylığa yakın cıkmıs. Eğer emen bebekse geç çıkması sizin açınızdan da daha sağlıklı. 😊