_melegimveben_ 1 ayda 500 gram kilo almış sık sık emzirmeye calışıyorum her dışarı cıktıgımızda sagdıgım sütü veriyorum kızım memede 10 dk sonra uyuyor canını yakmayınca da uyanmıyor babası da günde 3 kere mama verelim diyor ben şaştım arkadaşlar ne yapmam lazım
Zlm _melegimveben_ aslidna alması gereken sınırın içinde almış ama sütünüzü yaglandiracak şeyler tuketebilirsiniz badem ceviz fındık falan
Melike-emirasaf _melegimveben_ evet gayet guzel kilo almış bebisiniz mamaya gerek yok sütünuze güvenin 😊