Canan53 Günaydın hanımlar 🥰 kızım 6 aylık rota aşıları tamamdır yapıldı. Şimdi menenjit yaptıracağım ama çok ateşi oluyor mu ateşten çok korkuyorum ya ateşi yönetemez isem bşy olursa diye kaygılıyım havalarda sıcak ya ateşi tetikler mi
Melis1706 Canan53 benim gorumcemin bebeginde ates yapmis sansima ates olcer bozuldu onun gelmesini bekliyorum oyle yaptiricam