Busra2302 Merhaba anneler kızım 2 ay 8 günlük bir kaç haftadır ara ara bezinde hafif sarı akıntı görüyorum başına gelen var mı neyden kaynaklanıyor olabilir aile hekimi normal dedi ama çocuk doktoruna götürmelimiyim
Nkocak Busra2302 bebeğinizi üşütmekten kaynaklı enfeksiyondur yüzde doksan devam ediyorsa doktora götürün ilaç yazar
Busra2302 gulsene1998 bende bilmiyorum ki enfeksiyon daha küçücük kapar mı ki çokda dikkat ediyorum bez değişimi silme üstten alta doğru vs. Herşeye dikkat ediyorum ona rağmen böyle bir şeyle karşılaşıyorum özellikle sabah ilk bezinde oluyor başkada gün içinde olmuyor
Fgntprk Benim de bebeğimde oldu. Şun 3 aylığız geçti akıntı kalmadı. Islak mendil ile değil de su ile ıslatıp pamuk ile temizleyin. Biraz takip edin doktor normal demişti bana
Busra2302 Nkocak adıyamanda yaşıyoruz ve haliyle havalar çok sıcak zıbın tek giydiriyorum ondan kaynaklı olabilir mi acaba
Fgntprk Busra2302 hayır ilaç kullanmadık. Bir kaç hafta sürdü sonra geçti. Devam ederse idrar tersti yaparız diye konuştuk ama devam etmedi şükür.