Merhaba hanımlar, bebeğim 2 ay 10 günlük yaklaşık iki haftadır aşırı kusuyor gitmedigim doktor kalmadı sadece bir doktor idrar ve kaka tahlili aldı idrarda enfeksiyon çıktı antibiyotik kullandık beş gün, üçüncü günü azalma oldu kusmasinda ilaç bitince tekrar başladı, üç saatte 10 kere kustu bunun 7si oluk oluktu. Hep huzursuz sürekli meme istiyor memeye gelince de ağlıyor istemiyor, vermeyince de ağlıyor uyanık olduğu sürede ilk yirmi dakka maksimum keyifli sonra başlıyor kusmalar yatmak istemiyor hep kucakta sürekli midesi bulanır halde ikinarak geziyoruz oturunca ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım, ben de tükendim bebeğim de çok mutsuz hissediyorum. Önerisi olan ya da başına böyle bir durum gelen var mı 😥🙄