Hanımlar kızıma akşam esflor diye bir probiyotik verdim kakasında biraz enfeksiyon var dedi doktor, gece 2den beri ayakta çocuk ağlıyor ne emiyo ne uyuyo sadece ağlıyor acaba bağırsaklarını çalıştırdı karnımı ağrıyor anlamadım ki hiçbir şeyi yok sürekli ağlıyor, daha önce kullanan var mı ???