Semihbebek1 40 gün oldu sezeryan olalı hala ara ara ağrılarım oluyor bu durum normal mi daha ne kadar sürer 🥹
Esraasell Semihbebek1 zaman zaman ağrıya bilir canım aşırı olmadığı sürece problem değil, sonuçta kaç kat kesi atıldı dikildi iyileşmesi zaman alır, benim 10.5 aylık şuan bile ara ara ağrılarım oluyor
fatmaa37demir Semihbebek1 çok normal tabi daha yeni sayılır. 9 ay oldu hala ara ara acı oluyor nadir de olsa