zeynep41 genzine gitmesinden korkmayın yeğenimizde 40 lıyken tıkanmıştı doktor şırıngayla izotonik serum bastı burnuna ne var ne yok çıkardı baya balgam çukarmıştı canım ha sen doktor gibi yapamazsın ama dene faydası var. izotonik serum kullanıyorum bende bebeğime şırıngayla sende az az ver deliklerden korkma bişi olmaz 🤗 akar gider kakasında çıkıyor korkma bazen kusada bilir balgamı.