EsenSedef ahh seni öyle iyi anlıyorum ki… kızım 30 aylık ve hala yanımda yatıyor. Biz zaten depremzedeyiz ama depremden önce de asla bir gün bile ayrı yatmadık. Kıyamıyorum ona. Geceleri saçlarını seviyorum kokluyorum öpüyorum, sarılıyorum üstünü kapatıyorum ♥️ bu günler de bu yaşlar da birdaha asla geri gelmeyecek. Neden ayrı yatmak zorunda olayım ki. Hayır bu bir kural değil. Kendime böyle bir kural koymam hayatta. Kızım bu yaşlarına bir daha dönmeyecek, ilerde büyüyünce de benimle yatmayacak. Ben bu günlerimizi en iyi şekilde değerlendiriyorum. Kızımı ve oğlumu çok seviyorum ♥️oğlum anne yanı beşikte yatıyor , düşmeyecek olsa onu da yanıma alacağım ama 8 aylık emekliyor ve yataktan düşecek oluyor , bu yüzden o beşikte yatıyor mecburen şimdilik 🥲♥️