İlk kez yoğurt mayalayayım dedim ama bir detayı yapmayı unuttum 😟 mayayı koyacakken önceden süte karıştırmadım direk attım tencereye mayayı sonra aklıma geldi çok az elimde kalan mayaya süt karıştırıp koydum tekrar ama bilemedim olur mu olmaz mı😟yarın baktığında hala süt görürsem tencerede çok üzülürüm bu saatte uğraştım off😟 tutar mı acaba eminim bu konuda benden tecrübeli çoı kişi vardır 😬