Melis1706 Karelibattaniye ben herseyimi beko aldim sadece buzdolabim 2 aylik evliyken motor yanmis yenisini gonderdiler elektrobik esyalar sans isi ne kadar su marka iyi falan desekte ama samsungu bana satici kendi sattigi urunu onermedi iki aile tarafimzdan tanidikti alma dedi esimin 2 is arkadasi var ailece gorusuyoruz onlarin ikiside samsung almislar ve onlarda cok sknti cekmislerdi
Avakado1 Karelibattaniye bosh 20 yıllık çamaşır makinesi hala tertemiz yıkıyo annemin, o kadar memnun ki
GunesPera Anneme 10 sene kadar önce BOSCH buzdolabı, çamaşır makinesi ve bulaşık makinesi aldım. Hiç sorunsuz hala takır takır çalışıyorlar. Kendime de BEKO’dan buzdolabı, klima ve bulaşık makinesi aldım onlardan da memnunum. Beyaz eşya kesinlikle şans işi 🍀
Makahma 2 kez farklı model olmak üzere vestel bulaşık makinesi kullandım ikiside müthiş yıkıyordu. Çamaşır makinesi beko ama oda sanki biraz sesli ama güzel yıkıyor buzdolabımda vestel