Gizemezel Merhaba 7 ayık bebeğim var saçlarımı boytmak ıstıyorum cok beyazim var zararlı dıyorlar boyatamıyoryum emzırıken boyatan okdumu
Suuu Gizemezel Ben boyattim organik boya olarak inoa markalı boya ile boyattirmistim. Tabi bu konuda farklı yorum yapan bir sürü doktor var ama benim doktorum boyatabilirsn bitkisel boyayla demişti 😊