Monarosa-06 Canım uyanmıyorsa bile alıp topuğunu hafifçe sıkar gibi yapıp uyandırıp emzirmelisin hem senin mastit olmaman hemde ilk 3 ay bebek için çok önemli her 2 saatte bir kesinlikle 3 saati aşmamalısın biz Şuan 15 aylık olduk ama ilk zamanlarda analık işte kendinden ödün verip 2 saatte bir emzirirdim alışınca inan kendi uyanacak 40 çıkana kadar bütün bebişler uykuya meyilli oluyor maalesef