Anneler size bişey danışmak istiyorum benim 1 oğlum 1 kızım var oğlum Kasım 25 de 5 yaşına kızımda Aralık’ta 3 yaşına girecek inşallah eşim 3. Çocuk istiyor ben bı yandan istiyorum ama bı yandan vaz geçiyorum oğlum biraz hareketli yoruyor ve i acaba okula gidince düzelir mi eğer dizelde desek o okula giderken 3. Olsa benim için maraton bı zaman olur diye düşünüyorum sizce 3. Çocuk arası kaç yaş olmalı