Eşiniz size almış hediyeyi elelamin lafına ne bakıyorsunuz ki, begenip begenmemeniz başka o konuda yorum yapamam ama ben kendim aldım vakti olmadığı için de demişsiniz, kullanın bence herkes istediği gibi düşünsün siz onun değerini ve kıymetini zaten biliyorsunuz önemli olan o bence.