Sulttt Kızlar Kırşehir de yaşıyoruz havalar şuan sıcak ama ben hala uzun kol giydiriyorum kısa kol giydirmeye korkuyorum üşür diye sizler nasıl giydiriyorsunuz bebişleri fikir alsam bebeğim 3 aylık
alintugce34 Sulttt yer yatağında yattığımız ıcın ve cam açık olduğu ıcın uzun kollu üstünü çok açıyor
Meovvmeovv Sulttt ben bu aylarda ve o zamanlarda kısa kollu giydiriyordum gündüzleri. Uyurkende uzun kollu badi ve bi tane pijama altı. Ağustos gibi kısa kollu badi ve pijama altına döndük. Benim kızım sıcağı asla sevmiyor hep yıkayıp yatırıyordum ama yaşadığım yerde istanbul burası acayip sıcak ve nemli
Defnem1320 Benim bebeğim 4 Aylık olacak biz İstanbul’da yaşıyoruz gündüzleri kısa kollu takım giydiriyorum, geceleri çok terlediği için zıbın ile yatıyor üstüne ince battaniyesini örtüyorum. Çünkü vücudu cok sıcak olduğunda burnunda hırıltısı başlıyor.