35lavanta -Eraymoms- Benim bileğimin biraz üstünde atatürk imzası var ilk dövmem hatta gerçekten hiç acımadı derimde incedir yani cidden endişe etmeyin. Nereye ne düşünüyorsunuz peki
-Eraymoms- 35lavanta ay hicbirsey düşünmedim aslında aşkım eşim bir anda söyledi askim dövme yapalimmi anlamlı ikimizde diye bende yapalım dedim sma ne yaptircsz bilmiyorum hic 😁
Kizannesiiiii -Eraymoms- Çerkezköydeyiz dövme yapıyoruz belki duymuşsunuzdur Çerkezköy’de dövme deyince eşim ilk gelir instagramdan bakabilirsiniz kronos.ink ☺️
-Eraymoms- P2044 Hiç aklımda bir model yok canim eşimle birlikte anlamlı bir dövme arıyoruz bulunca yapıcaz
Sudesudee -Eraymoms- Yok kız öyle çok dolu değil bi kolumda iç kısmında eşimin ismi yazıyor bide elimin isminde küçük bi yazı bide parmağımda harf😂
-Eraymoms- Sudesudee durusuna bakabilirmiyimm fotoğraf atarsan tam olarak bilek kısmında nereye yaptırdın canim