oğlum 1.5 aylık başlarda gayet güzel günde iki kere kakasını yapardı son 2-3 haftadır yapamıyor sarılığı var anne sütü mamayla besleniyor ilk 4. günün sonunda yaptı sonra doktor dördüncü güne bırakma fitil at dedi ona da alıştırmak istemiyorum çok ıkınıyor huzursuz oluyor ne yapmalıyım 😔