Annekizz_ calikusuu 1 2 tanesinde vardı sadece yorumları onlarda iyiydi işte heycanla sevinçle gitti dakikalar aldı valla 🥴
Annekizz_ Ecegerginn sizin hediyeler gene iyiymiş 😂 banada şal deseydi dolandırıldigimi anlamaz kargo beklerdim 😂
Ecegerginn Annekizz_ şikayet var da okudum bugün. Bir kişi bankanızı arayıp şikayet edin çok fazla şikayet olursa parayı iade yapabilirler demiş. Yarın bir bankanızı arayın bilgi verin dolandırıcılar diye. Bende öyle yapacağım
Annekizz_ Busradgn35 havale attım direk indirim olduğu için kapıda ödeme olmuyor demişti şerefsizzz 😡