Merhabalar, 7 buçuk aylık bir oğlum var. Alt iki dişi çıktı. Emerken çok fazla ıssırıyor, bunu bir oyun olarak yapmıyor ama huy edinmiş durumda. Eline ne alsa onuda direk ıssırıyor. Çok canımı yakıyor bazen çığlık atıyorum tutamıyorum kendimi, kopartacak neredeyse, benim sesime korkup ağlıyor bu sefer. Emzirme saatlerinden korkar oldum. Silikon göğüs ucu takıp onunla emzirmeye çalışıyorum ama yinede canım yanıyor. Bir çözüm bulabilen var mı ? Ya da ne zaman geçiyor bu ıssırma huyu tecrübeli birileri yardımcı olabilir mi lütfen? 😭