Merhabalar lütfen bana bi fikir verin kızım bu ay sonu 2 yaşına girecek hep tek başıma büyüttüm fazla ilgilendim elimden geleni yapmaya çalıştım ama kızım son birkaç aydır artık beni bunaltmaktan çok korkutma derecesine geldi çünkü yanından asla ayrılmamı istemiyor yani bi çocuk parka gidince oyun oynamak istemez mi? Asla oynamak istemiyor sürekli anne anne anne yanımdan ayrılmıyo ağlıyo evde de dip dibe oturcaz oturursak gözü hep bende sürekli takip ediyor ki kalkacak mıyım mutfağa yada başka bi odaya gidecek miyim diye akşamları babasıyla falan asla oyun oynamıyor sadece benle oynayacak bu aralar zaten oyun da oynamıyo ne istediği belli değil onu 2 yaş sendromuna bağlıyorum ama bu bana düşkünlüğü yani anlatılacak gibi değil babası kucağına almak istese canavar görmüş gibi bağırıp ağlıyor kıyameti koparıyor birşeye dalıp ilgilense max iki dk sonra anne diye bağrıyo eğer beni görmezse çok fena ağlıyor internetten araştırdım bağımlı anne sendromu diye bişey varmış çocuklarla iletişim bile kurmazlarmış benim kızımda öyle eskiden yine oynardı şimdi zorla çocukların yanına götürsem de gitmek istemiyor sizce ne yapmalıyım bu arada doktora randevu aldım ama böyle bişey yaşayan var mı ya da ne yapmalıyım sizlerin de fikirlerini almak istiyorum