Fatosumum Kızlar doğum yapalı 3ay oluyor 40gün kesintisiz kanamam oldu. Sonrasında da 1hafta kanamam var 1hafta temizim sonrasınds tekrar 1hafta kanamam var 3 aydır böyleyim aynı sorunu yaşayan varmı? Doktora giden sorununa çözüm bulan?
Duygu777 Fatosumum benım kırkıma kadar kanamam oldu ama azar azar oldu bitti sonra 3. Ayımda regl oldm doktorunuza bı sorun
Aaayysseee Fatosumum ay inanmıyorum ben yazdım sandım postu aynı dediğin gibi kanamam 39 gün sürdü 10 gün sonra yine oldum sonra 8 gün sonra sonra 7 gün sonra sürekli kanamam var 😑 bugün gusül alalı 7 gün oldu yine geldi çok yoruldum cidden….ilk 6 ay düzensizlik normalmiş eğer altı ay sonra geçmese gidicem doktora Bu arada sezaryen ve 6 gün sonra 3 ay olacak
Deletedmom_79 Fatosumum haftda bir bende regl oldum bebeğim 5.5 aya geldikten itibaren. Rahim yumurtalık baktırdım sorun çıkmadı. Emzirdiğim için hormonlara da bakılamıyor. Ama o dönemde korunma hapını bırakmıştım zaman vr aklım karmaşıktı. Tekrar başladım kesildi. Hormon ve adet düzensizliği yaşıyorsunuz yine de baktırın doktora.
Fatosumum Aaayysseee ben doktora da gittim geçen hafta bildiğin çamur gibi normal kan da değil bu cihazla bişey göremedim ama normal değil tekrar daha iyi bi cihazla bakmamız lazım dedi öbür aya randevu verdi doktordan geldim 2 gün sonra yine başladı kanama benimde 3ay 11 gün oluyor doğum yapalı😔
Fatosumum Deletedmom_79 baktırdım ya bişey çıkmadı tekrar randevu verdi 1 ay sonrasına daha iyi bi cihazla bakalım diye
Fatosumum incir-receli emzirdiğim için kullanmıyorum şu anda ama varsa emzirirken kullandığınız bi hap danışırım doktora
Duyguisc Benim de bugün 47 gün oldu halen devam ediyor, 40. Gün kesilir gibi oldu iki gün sonra tekrar başladı, bıktım her gün kanama olmasından kaç gündür bitti bitecek diye bekliyorum, yarın doktor kontrolüm var doktoruma soracağım
Kuzeymomss Fatosumum Geçmiş olsun bir bilgim yok ama bende post açacaktım belki burada da gören olur, bende 14 ay önce sezeryan yaptım karnım biraz bastırınca ağrı içeride yanma oluyor bazen de bastırmasam bile oluyor yaşayan var mıdır acaba