Dilanka Merhaba sevgili anneler bebeğim 8 aylık olacak hala philips avent 0-6 ay emzik emiyor. 6-18 ay emzik aldım ama tutmuyor sanırım büyük geliyor. Tahmini ne zaman tutar ben biran önce değiştirmek istiyorum emziğini. Bu durumu yaşayan var mı ?
incir-receli Dilanka uykuya dalana kadar küçük, dalınca büyüğü verin alışıyor burada bir çok kişi deneyip teşekkür etti 😂
Mgf Dilanka bzde 9 aylıkken değiştirdik. Bnm oğlum sadece gece uyurkn alıyo emziği. Gündz aramaz hiç.uykuya dalarken verdim direk tuttu. Bnde ttmz diye korkuyordum. Çnkü diğerini çok uzun süre emdi. Uykuya dakrkn deneyeblirsnz
Umutveannesi Dilanka bizde avent kullanıyoruz oğlum 15 aylık ve hala 0-6 ay olanını kullanıyor. 6-18 ağzına büyük geliyor öğürüyor