Kızımı ilk kez bu geçtiğimiz kış, kreşe yolladık.oğlumda 6 aylık civarındaydı. Bu yıl o kdar cok hastalandılar ki antibiyotiksiz atlatamadık ona da tamam.
Yaz geldi artık bir kaç ay hastalık filan yok oh derken biz halaaaa mayıs ayından beri öksürük burun akıntısı balgam bitmedi çile. Hatta oğlum bile bugün ateşlendi. Neler oluyor nereden geliyor bu mikroplar. Bi salgın mı var anlayamıyorum